Thursday 6 June 2013

D'KALA SAMA, TAPI SAMA TAK TAU?!?

 
Kami serupa tapi tak sama....
 
OME! Sama dak? Kuah nak ke mana kalau tidak tumpah ke nasikan!?!. Nama pun anak..., nak tiru sapa kalau bukan omak dan apak dia kan?..kan..kan... ZK nak story~mory~glory pasal sifat kami. We born on MAC, kekadang rasa heran sifat pendiam cheq tak dak kat my doter. Mulut dia, perangai dia, ada saja story mory  dia buat. Bab cerita, kajian, ambik tau itu ini dan macam2 ada kat ECHA. (Sifat bebudak agaknya). Dia tak boleh duduk diam, nak suruh dia duduk diam kena keluarkan arahan "diam sat boleh?" duduk la diam seminit kot, pastu jeng..jeng.. jadi balik  0>.<0

Kajian Sifat Berdasar Bulan Kelahiran (Dato' Dr. Fadzilah Kamsah) ~ MAC berpesonaliti yg menarik dan menawan, mudah didampingi, sgt pemalu dan pemendam rasa, sgt baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati, sgt sensitif pd perkataan yg dituturkan dan alam persekitaran, suka pada kedamaian, sgt peka kepada orang lain, sesuai dgn kerjaya yg memberi khidmat kepada org lain, tidak cepat marah dan sangat amanah, tahu balas budi dan tahu kenang budi, pemerhatian dan penilaian yg sangat tajam, kecenderungan utk berdendam jika tidak dikawal, suka berangan-angan, suka melancong, sgt manja dan suka diberi perhatian yg sangat tinggi, kelam kabut dalam memilih pasangan, suka dgn hiasan rumahtangga, punya bakat seni dalalm bidang muzik, kecenderungan kepada benda yang istimewa dan baik, jgn terlalu moody.


Sifat MAC, adalah satu, dua, tiga dan empat yang kena batang hidung ni. Samaaa... dengan cheq. My Echa, cheq rasa dia still kanak-kanak ribena, dia memang mesra alam sekitar tak kira sapa-sapa dia mudah ramah tamah. Sifat ni takdak dekat cheq. Cheq sangatlah pemalusssss (tp tgk muka dengan orang mcm tak kena) conpiusssssssss  youolls. Diam cheq tu tandanya cheq malus la tussss. My Echa "opposite" sifat dia dengan cheq. Mungkin waktu dia lahir songsang tapi still normal delivery tu yang kami srupa tapi tak sama, ahahaks.. janji PEACE!
 


Echa is ... 2 Maret (2 Mac,) makna,
Berkarakter kuat, seksama dan cerdas. Karena sikapnya yang selalu berhati-hati, ada kalanya ia menaruh curiga sehingga tidak bisa. Cepat mengambil keputusan. Ia dapat diharapkan beruntung dalam bermacam-macam bidang usaha.
 
Cheq is ... 11 Maret (11 Mac,) makna,
Sangat aktif dalam bidang industri dan ada harapan akan berhasilbaik, terutama bagi orang yang dilahirkan di waktu pagi hari.
 
 
MEMBEZAKAN CHEQ & ECHA,
Echa ~ Anak Sulung ♥
Anak sulung merupakan cahaya mata pertama di dalam keluarga dan menjadi tumpuan kasih sayang dan perhatian ibu bapa. sehinggalah kedatangan adik baru. Namun apabila mereka meningkat remaja, mereka lebih pandai membawa diri masing-masing dan sanggup berkorban demi adik-adik
anak sulung dikaitkan dengan sikap
*pelindung, suka bertolak-ansur, serta ego.
* sering berjaya dalam hidup.
* lebih pandai mengambil hati orang tua.
* mempunyai nilai tanggung jawab yang tinggi.
 
 
OHMYECHA
peace yoo.. yoo..
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment