Thursday 28 February 2013

D'KALA ANGANKU


Kata En. wikipidea,

Putih ialah sejenis warna yang mempunyai kecerahan yang tinggi tetapi tidak mempunyai rona. Lebih khusus, cahaya putih mengandungi semua warna dalam spektrum nampak, dan kekadangnya diperihalkan sebagai "warna akromatik";

Hitam merupakan ketiadaan warna. Tanggapan cahaya putih boleh dicipta melalui pencampuran spektrum warna dasar, iaitu merah, hijau, dan biru, tetapi pencahayaan yang dihasilkan oleh teknik ini adalah jauh berbeza daripada pencahayaan yang dihasilkan oleh pijaran.

Apapun istilah hitam dan putih ZK adalah peminat this colours. Tak kira apa yang terlintas untuk dimiliki hitam dan putih mesti menjadi keutamaan. Warna len ngak adakah ibuk ZK? Ada adaa... tapi HITAM DAN PUTIH juga idaman qalbuku. Angan-angan ZK besau... tapi yang ada kecik2 aja dengg.. hitam dan putih koleksi angan-anganku.


 Chesterfield idaman qalbubu..bu (angan-angan)
 
 
suka corak curtain cam gini so simple (berangan laa)
 
 
Paten kat sliding door for day curtain (layan berangan lagi)
 
 
ilham nak cat pintu store ;)
 
 
see tangga! nak tukau kala gak biar selari dengan pintu store (jenuh angan-angan lagu nih)
 
 
OH! My sweet chandelier (keep calm berangan ZK)
 

Nak susun frame paten ni (oh my angan-angan)
 
 
Jom tukau cover meja makan cam gini
(like the lights too)
 
 
Open wardrobe walaupun i bukan retis tapi i letih melipau kain besau-besau so please come to me "wardrobe besau satu" (besau lagi angan-anganku)
 
 
lovely pintu so admire
 
 
admire ni jugak :0
 
 
D'kala ZK kuat berangan-angan ni lah yang dok mai keluaq main dalam otak pikiran ZK. Why angan-angan ni tetiba saja terkeluaq mai dok tang ni!?!?.  Sebabnya MR.D tanya cheq. Hadiah Hari Jadi nak apa? Tak tau nak habaq apa, sebab cheq dah besau MR.D!. Tapi angan-angan cheq lagi besau. Kalau leh nak bagi JADI lagu ni, LEH MR.D! 
 
 Tidak menjadi masalah jikalau kita nak memasang angan-angan nak lagu mana bagi memenuhi rasa tringin dihati. Kala apa yang terlintas di dalam hidup seseorang itu juga tidak menjadi masalah. Pokoknya selesa plus nyaman gitew. Bukan keinginan or warna yang menentukan hala tuju hidup kita.
BAK kata, bukan masalah apakah kucing itu hitam atau putih, selama dia bisa menangkap tikus. Begitu juga kehidupan bukan masalah HITAM atau PUTIH, selama dia bisa terus mengecapi kebahagiaan.  Sangat luas dan universal bagi mentafsir hitam dan putih. HITAM dan PUTIH juga punya ceritanya tersendiri.
 
   HITAM PUTIH kehidupan
 
 
 My 'Birthday Gift'

 
 minta rumah tukau cat lagu nih leh?
HOW MR.D?
 
 
Dont worry i tak minta yang susah-susah, coz i'm very simple person for simple life.
 
 
Disetiap PERTANYAAN mesti ada JAWAPAN nya.
angan-angan kuat
 
 
peace yoo!
 
 

No comments:

Post a Comment