Sunday 17 February 2013

D'KALA BER'BLOG'

I JOINT CLUB 'BLOGGER'


Projek menaiktaraf serta mempelajari dunia IT tertunda lagi. Ya! mengaku pengetahuan ZK dalam dunia tanpa sempadan ni sangatlah cetek. Blogwalking rajin, add blog favorites pantas, melayari tenet paling cepat kalau ruang kosong tu ada. Cepat saja tangan connect. Buat blog tutup blog ni lagi rajin... Ni la masalah yang ada dalam diriku sebab takot mencuba. Takot sangat tekan tu, tekan ni gluppp....komputer jadi blackmaria and soyonara.
 
11.2.2013, ZK import my friend, tolong ajarkan ZK nak join dunia blogger. Al-maklumlah sangat suka blogwalking daya tarikan graviti untuk join the club sangat positif. Tambahan pulak aktiviti perniagaan secara online akan bermula secara perlahan-lahan. Memang jodoh dan rezeki sekali lagi tak ada untuk belajar secara serius dengan my friend Nonie. Mood jadi melayang-layang tatkala keinginan meluak-luak nak meluaskan pengetahuan dalam dunia blogger. Redha ja modemku rosak.
 
14.2.2013 melangkah masuk ke ruang kerjaku setelah bercuti panjang sambutan GONG XI FA CAI. Tiba-tiba bersembang pasal BLOG. OH MY BLOG dah lama terendam sampai email dan password ZK lupa. Kes tak pandai edit mengedit la blog ZK karam (3 blog terkaram). 
 
Now i'm officially activate My Blog
Harapan kali ini agar tidak karam lagi... melayari dunia blogger yang telah lama ZK jelajahi secara silent mood ;). Sebalik ketidak pandaian kita haruslah ada orang yang membantu. Thanks Kak Noor.
 
 
  
 
Yea! i'm a blogger
hapiii mood :)


No comments:

Post a Comment