Tuesday 12 March 2013

D'KALA BLUR

Melayan perasaan  ibarat  melayari  kapal dilautan samudera yang luas terbentang. Hobi cheq memang suke suki layan perasaan. Foyoo.. poyooo.. yoyo.. ;) peace!

Sebagai manusia yang punya hati dan perasaan mana bisa boleh membiarkan perasaan tidak terbuai dek sesuatu kejadian.

 Jika kejadian itu bisa hati gue sedih mestilah gue nangis diam-diam


Jika kejadian itu bisa hati gue bakar mestilah gue marah hot-hot
Jika kejadian itu bisa hati gue resah mestilah gue murung muncung
 
Sesuatu yang berlaku mesti ada punca dan musababnya. Like no angin, pokok tak bergoncang. Sendiri goyang pun kira goyang lah kan. Kita goyang inul bikin hati goyang.
 
 
ZK tgh blur
 
 
Tengah blur nak crita apa pun cam blur. Nanti kita story episod blur dari ZK.
 
Nak belayar jap :(
 
 
Peace yoo!
 


No comments:

Post a Comment