Tuesday 15 July 2014

D'KALA PALESTIN KEMBALI BERDARAH.....


KAN KEMBALI KEDAMAIAN OH PALESTIN....

Aku tak mampu nak berkata apa-apa lagi... hari ini telah masuk 17 Ramadhan. Sejak berita di dada TV dan intenet mengenai serangan rejim zionis di bumi Palestin aku diam seketika lagi. Bagaikan raksasa gila rejim zionis ini membedil bumi Gaza yang hanya tinggal sekangkang kera. Perjuang Hamas yang mempertahankan bumi para anbiya dikatakan pengganas. OH! Gila! kamu rejim zionis. Allahu Akbar !jika itu dapat menebus sebagai satu kemenangan dalam mempertahankan bumi Palestin... apapun pihak Hamas cuba gadaikan. Allah yang menentukan segalanya.... Allah sebaik-baik perancang... ayuh kita tadah tangan berDOA dan ringankan beban dalam membantu rakyat Palestin, bersama Aman Palestine 


https://www.facebook.com/AmanPalestinOfficial

Aku tak pandai nak memperincikan sejarah kekejaman israel yahudi ni. Aku pun hanya membaca sejak bumi islam diambang kekalutan oleh pihak-pihak yang memusuhi Islam. Krisis kepimpinan di syria dan mesir menambahkan lagi parah kepada rakyat Palestin yang mencari perlindungan di negara kejiranan islam. Sedih, pilu, sayu tak dapat nak gambarkan perasaan ketika menatap kesengsaraan rakyat islam yang ditindas dan ditindas. Aku cari di youtube tak dapat, so aku share link nie... misi bantuan Aman Palestin di kem pelarian Yarmouk bersama TV Al-Hijrah. Please ayuh bantu menderma sahabat-sahabat ku... pleaseeeee.. please... please....






#SAYASANGATPILU# 
PLEASE MBB562263010787



No comments:

Post a Comment